Podmínky a ustanovení k zajištění servisu spotřebičů
Zajištění opravy spotřebičů z naší strany zahrnuje zprostředkování kontaktu na autorizované servisní centrum (např. přístup k seznamu servisních center) a následnou zpětnou vazbu (např. dotazník o spokojenosti zákazníků s opravou). Pro přípravu před opravou a pro zpětnou vazbu mohou naši pracovníci nebo partneři kontaktovat spotřebitele, který si objednal servis spotřebiče (dále jen "zákazník") poštou, e-mailem, faxem nebo telefonem. Osobní údaje získané od zákazníka v souvislosti s opravou spotřebiče budou zpracovány v souladu se zákonem na ochranu osobních údajů České republiky. Po zajištění opravy je nedílnou součástí naší servisní smlouvy následné zpracování dat, kdy zjišťujeme, zda oprava splnila všechny příslušné požadavky. To nám slouží k tomu, abychom mohli přijímat případná další nápravná opatření, pokud by to vyžadovala zpětná vazba od zákazníka.