Moje chladnička / mraznička nefunguje

Naposledy aktualizován 04.09.2020 13:30

Problém:

  • Moje chladnička / mraznička nefunguje
  • Nelze zapnout spotřebič

Platí pro:

  • Chladničky s mrazákem
  • Chladničky
  • Mrazničky
  • Truhlicové mrazničky

Řešení:

1. Zkontrolujte, zda je spotřebič vypnutý.

2. Zkontrolujte, zda je síťová zástrčka správně zapojena do síťové zásuvky.

3. Zkontrolujte, zda je v zásuvce napětí.

4. Připojte jiné elektrické zařízení k síťové zásuvce (např. lampičku nebo fén).

5. Zapojte spotřebič a poté jej zapněte.

6. Po zapnutí zkontrolujte osvětlení spotřebiče nebo zkontrolujte hluk kompresoru.

Po 1 hodině zkontrolujte vnitřní teplotu spotřebiče.

7. Kontaktujte kvalifikovaného elektrikáře nebo autorizované servisní středisko.

Pokud výše uvedená rada problém nevyřeší, doporučujeme požádat o návštěvu servisního technika.


Objednejte si servis
Objednejte si servis

V oblasti, ve které se nacházíte, nabízíme službu Fixní cena servisu. O opravu se postarají kvalifikovaní servisní technici Electrolux. Spotřebič nejprve zkontrolujeme, poruchu vyřešíme a v případě potřeby vyměníme součástky a díly. Tuto službu poskytujeme pro pračky, sušičky, myčky, varné desky, chladničky, vestavné kávovary, sporáky, digestoře, trouby a vestavné mikrovlnné trouby.

Náhradní díly a příslušenství
Náhradní díly a příslušenství

Vyhledejte si originální náhradní díly pro váš spotřebič v našem e-shopu a nechte si je doručit přímo domů.