Dotaz
Chladnička má mechanickou závadu nebo je poškozená
Vztahuje se k
- volně stojící chladnička
- vestavná chladnička
Řešení
Pokud je poškozené nebo popraskané vnitřní obložení vašeho spotřebiče, k tomuto poškození mohlo dojít během přepravy, během instalace, předměty uloženými ve spotřebiči nebo externími mechanickými příčinami.
Pokud objevíte jakékoliv poškození při rozbalování spotřebiče:
Spotřebič nezapojujte a nepoužívejte.
Obraťte se na prodejce, u kterého jste spotřebič zakoupili, a uvědomte jej o poškození. Telefonní číslo prodejce naleznete na faktuře nebo dodacím listu. Poškození způsobené během přepravy nebo během instalace není kryté zárukou.
Pokud objevíte poškození po instalaci a použití spotřebiče:
V tomto případě byste se měli obrátit na vašeho prodejce, abyste jej upozornili na objevené poškození.
Pokud bylo poškození způsobeno předměty uloženými ve spotřebiči nebo jinými mechanickými příčinami:
Jakákoliv popraskání lze snadno utěsnit pomocí univerzálního těsniva. Ujistěte se, že je těsnivo netoxické a vhodné pro oddíly sloužící k uchovávání potravin.
Pokud jsou jakékoliv závěsy, kolejničky nebo koše ohnuté, rozbité nebo nesouladné.
Použijte náš internetový obchod k objednání náhradních dílů nebo k zarezervování technika společnosti Electrolux k jejich výměně.