Poškození, prasknutí, poškrábání nebo otvor v mrazničce

Naposledy aktualizován 07.01.2020 11:47

Problém

  • Má mraznička / chladnička / chladnička s mrazničkou / vinotéka je poškozena.

Platí pro

  • Mraznička
  • Chladnička
  • Chladnička s mrazničkou
  • Vinotéka

Řešení

1. Pokud se při rozbalení spotřebiče objevilo poškození, obraťte se okamžitě na svého prodejce, abyste zjistili, zda byl poškozen během dodání. 

Nepokoušejte se spotřebič zapojit nebo používat.    

2. Pokud jste poškození zjistili po instalaci a prvním použití, obraťte se na autorizovaného technika, abyste zjistili, zda byl spotřebič poškozen v průběhu instalace.

3. Jestliže k poškození došlo v důsledku něčeho, co bylo uloženo ve spotřebiči nebo z jiných mechanických příčin, otvor nebo prasklinu lze zakrýt víceúčelovým těsnícím prostředkem.

Těsnící prostředek musí být vhodný pro prostředí, ve kterém se ukládá potrava. 

4. Poškozené závěsy, osvětlení a další díly lze snadno vyměnit.  

Pokud budete chtít vyměnit díly sami, náhradní díly, příslušenství a produkty péče naleznete v našem e-shopu. 

5. Obraťte se na autorizované servisní středisko

Pokud výše uvedené rady nevyřeší problém, doporučujeme vám si vyžádat návštěvu servisního technika.

Objednejte si servis
Objednejte si servis

V oblasti, ve které se nacházíte, nabízíme službu Fixní cena servisu. O opravu se postarají kvalifikovaní servisní technici Electrolux. Spotřebič nejprve zkontrolujeme, poruchu vyřešíme a v případě potřeby vyměníme součástky a díly. Tuto službu poskytujeme pro pračky, sušičky, myčky, varné desky, chladničky, vestavné kávovary, sporáky, digestoře, trouby a vestavné mikrovlnné trouby.

Náhradní díly a příslušenství
Náhradní díly a příslušenství

Vyhledejte si originální náhradní díly pro váš spotřebič v našem e-shopu a nechte si je doručit přímo domů.