Myčka nádobí zobrazuje chybové kódy AL5, C1, F1, i10 nebo i11, jednou zapípá nebo jednou zabliká kontrolka.

Naposledy aktualizován 15.12.2022 8:40

Problém:

  • Myčka nádobí zobrazuje chybové kódy AL5, C1, F1, i10 nebo i11, jednou zapípá nebo jednou zabliká kontrolka. 
  • Signalizuje to problém s přívodem vody. 

Platí pro:

  • Volně stojící myčku nádobí
  • Integrovanou myčku nádobí 

Řešení:

1. Zkontrolujte přívod vody.  

  • Zkontrolujte domácí rozvod vody, například otevřením kohoutu.
  • Pokud voda neteče, obraťte se na dodavatele vody.  


2. Zkontrolujte, zda je vodovodní kohout k myčce nádobí zcela otevřený  

  • Pokud je přívodní kohout zavřený, vypněte napájení myčky nádobí a vodovodní kohout zcela otevřete.
  • Myčku nádobí znovu zapněte a zvolte program.
  • Stisknutím tlačítka start myčku nádobí spustíte.  


3. Zkontrolujte, zda nepoužíváte více spotřebičů s přívodem vody  

  • Pokud je v provozu více spotřebičů s přívodem vody, může se to u myčky nádobí projevit sníženým tlakem.
  • Zkuste myčku nádobí používat, když není v provozu žádný jiný spotřebič závislý na přívodu vody.  


4. Zkontrolujte tlak přívodu vody.  

  • Zkontrolujte, zda z jednoho vodovodního kohoutu naplníte 10litrový kbelík do 1 minuty nebo 5litrový kbelík do 30 sekund.
  • Pokud ne, je tlak vody pro provoz myčky nádobí příliš nízký a měli byste se obrátit na svého dodavatele vody.  


5. Zkontrolujte, zda přívodní hadice není zauzlovaná nebo zkroucená.  

  • Pokud je přívodní hadice ohnutá, zkroucená nebo poškozená, okamžitě myčku nádobí odpojte a přívod vody vypněte.
  • Pokud je hadice poškozená, musí spotřebič prohlédnout a opravit technik.  


6. Zkontrolujte, že není zanesený filtr v přívodní hadici  

  • Filtr v přívodní hadici se nachází v konektoru vedle kohoutu/ventilu.
  • Před odpojením přívodní hadice zavřete vodovodní kohout.
  • Vstupní filtr musí být čistý a bez vodního kamene.
  • Viz uživatelskou příručku, kde jsou podrobné pokyny k vyjmutí a čištění filtru.
  • Po vyčištění filtru a jeho opětovném umístění přívodní hadici zapojte, zvolte program a spusťte jej.  


7. Vyčistěte vypouštěcí systém  

Přesvědčte se, jestli 

  • Filtry jsou čisté.
  • Informace o čištění a údržbě naleznete v návodu k použití.
  • Výpustná trubice je ve správné výšce vzhledem k podlaze. 
  • Postupujte podle pokynů k instalaci v uživatelské příručce nebo samostatném letáku s pokyny pro instalaci, které jsou dodány s vaším spotřebičem.  


8. Zkontrolujte, že byla z odtoku výlevky odstraněna zaslepovací zátka. (Pokud byla myčka nedávno instalována nebo přesouvána.)  

Zaslepovací zátku je třeba odstranit ze zápachové uzávěrky.

Otevřete přívod v místě, kde je vypouštěcí hadice připojená k zápachové uzávěrce, odstraňte zaslepovací zátku a znovu zapojte přívod zápachové uzávěrky.  

9. Obraťte se na autorizované servisní středisko.  

Pokud výše uvedené rady nevyřeší problém, doporučujeme vám vyžádat si návštěvu servisního technika.    

Upozornění: Nedoporučujeme používat výrobek do doby, než je problém zcela odstraněn. Odpojte výrobek od napájení a nepřipojujte jej do doby, než si budete jisti, že to je možné bezpečně provést.

Objednejte si servis
Objednejte si servis

V oblasti, ve které se nacházíte, nabízíme službu Fixní cena servisu. O opravu se postarají kvalifikovaní servisní technici Electrolux. Spotřebič nejprve zkontrolujeme, poruchu vyřešíme a v případě potřeby vyměníme součástky a díly. Tuto službu poskytujeme pro pračky, sušičky, myčky, varné desky, chladničky, vestavné kávovary, sporáky, digestoře, trouby a vestavné mikrovlnné trouby.

Náhradní díly a příslušenství
Náhradní díly a příslušenství

Vyhledejte si originální náhradní díly pro váš spotřebič v našem e-shopu a nechte si je doručit přímo domů.