Podpora pro téma: Doprava a vrácení zboží
Čekáte na zásilku? Odpovědi na nejčastější dotazy týkající se doručení a vrácení objednávek.
- Co se stane, když nikdo není přítomný na místě v momentě, kdy dopravce přiveze zásilku?
- Doručujete i mezinárodně?
- Doručujete o víkendech?
- Jak dlouho trvá doručení?
- Jak mi doručíte objednávku?
- Jak mohu vrátit produkty?
- Jak přidám či změním doručovací adresu?
- Jaká přepravní společnost nám doručuje zásilky?
- Jaké jsou možnosti doručení?
- Jaké jsou náklady na dodání a instalaci?
- Kde mohu najít číslo zásilky, abych jí mohl sledovat?
- Mohu si vybrat den a čas doručení?
- Mohu vyzvednout objednávku osobně?
- Objednávka ještě nebyla doručena navzdory tomu, že již uběhl plánovaný čas doručení
- U produktu, který mi přišel, není kompletní příslušenství. Co mám dělat?
- Vrátili jsme objednané zboží zpátky, jak mi budou vráceny peníze?
Zákaznická podpora
Máte dotaz nebo nám chcete dát zpětnou vazbu ohledně vašeho nákupu? Naše zákaznickém centrum je tu pro vás.
Instalace a služby
Potřebujete poradit s instalací nového spotřebiče? Zjistěte více o našich servisních službách a nadstandardních zárukách.
Objednávka
Nedostali jste potvrzení vaší objednávky nebo hledáte informace o stavu doručení? Zde najdete informace, jak postupovat.
Platby a fakturace
Odpovědi na otázky týkající se fakturace, zpracování plateb a zabezpečení transakcí.
Odvoz a likvidace starých spotřebičů
Co se starými spotřebiči Electrolux? Poradíme vám, jak s nimi zodpovědně naložit.
Ekologická odpovědnost
Zjistěte více o tom, jak Electrolux přistupuje k udržitelnosti.