Pračka hlásí chybový kód C9 nebo F9

Naposledy aktualizován 30.07.2020 5:54

Dotaz

Pračka hlásí chybový kód C9 nebo F9

Vztahuje se k

  • volně stojící pračka
  • vestavná pračka 

Řešení

Možná příčina: nevyvážená náplň během odstřeďovacího cyklu. U starších spotřebičů se doporučuje resetování.

Průvodce resetováním:

CHYBA C9 

  • Začněte zavřením dvířek a nastavením voliče programů na nulu.
  • Stiskněte obě tlačítka na vrchu (namáčení a předpírka).
  • Současně otočte voličem programů proti směru hodinových ručiček na program odstřeďování jemného prádla. Poté uvolněte obě tlačítka a pokračujte v otáčení voličem proti směru hodinových ručiček kolem dokola až do vypnuté polohy (téměř o jednu celou otáčku).
  • Zkuste normálně vyprat. Pokud se na displeji stále zobrazuje chyba C9, může se jednat o vadná ložiska motoru spotřebiče.
  • Spotřebič resetujte pouze jednou. Časté resetování přispívá k opotřebení motoru.  

Motor:

Pokud k problému dojde znovu, jedná se pravděpodobně o závadu motoru nebo ložisek motoru.

K vyřešení tohoto problému se obraťte na autorizované servisní středisko.

Objednejte si servis
Objednejte si servis

V oblasti, ve které se nacházíte, nabízíme službu Fixní cena servisu. O opravu se postarají kvalifikovaní servisní technici Electrolux. Spotřebič nejprve zkontrolujeme, poruchu vyřešíme a v případě potřeby vyměníme součástky a díly. Tuto službu poskytujeme pro pračky, sušičky, myčky, varné desky, chladničky, vestavné kávovary, sporáky, digestoře, trouby a vestavné mikrovlnné trouby.

Náhradní díly a příslušenství
Náhradní díly a příslušenství

Vyhledejte si originální náhradní díly pro váš spotřebič v našem e-shopu a nechte si je doručit přímo domů.