Pračka je promáčklá / poškozená / poškrábaná

Naposledy aktualizován 30.07.2020 6:20

Dotaz

Pračka je promáčklá / poškozená / poškrábaná

Vztahuje se k

  • volně stojící pračka
  • vestavná pračka

Řešení

Objevení poškození při rozbalování spotřebiče:

  • Obraťte se okamžitě na vašeho prodejce, abyste jej upozornili, že byl spotřebič poškozen během dodání. Telefonní číslo prodejce naleznete na faktuře nebo dodacím listu.

Nepokoušejte se spotřebič zapojit nebo používat.

Objevení poškození po instalaci / prvním použití spotřebiče:

  • V tomto případě byste se měli obrátit také na vašeho prodejce, abyste jej upozornili na poškození.

Žádost o servis:

  • Je-li to možné, uveďte při žádání o servis u autorizovaného servisního střediska postiženou součást.
  • Pokud chcete součást vyměnit sami, navštivte náš internetový obchod.
Objednejte si servis
Objednejte si servis

V oblasti, ve které se nacházíte, nabízíme službu Fixní cena servisu. O opravu se postarají kvalifikovaní servisní technici Electrolux. Spotřebič nejprve zkontrolujeme, poruchu vyřešíme a v případě potřeby vyměníme součástky a díly. Tuto službu poskytujeme pro pračky, sušičky, myčky, varné desky, chladničky, vestavné kávovary, sporáky, digestoře, trouby a vestavné mikrovlnné trouby.

Náhradní díly a příslušenství
Náhradní díly a příslušenství

Vyhledejte si originální náhradní díly pro váš spotřebič v našem e-shopu a nechte si je doručit přímo domů.