Připojená zařízení - Zařízení nelze zaregistrovat

Naposledy aktualizován 05.08.2020 12:16

Problém:

  • Zařízení nelze zaregistrovat

Platí pro:

  • Spotřebiče s funkcí připojení

Řešení:

  • Zkontrolujte, zda je vaše síťové připojení WiFi aktualizováno a šifrováno


Proveďte následující pokyny:

1. Vyhledejte připojení Wi-Fi v seznamu dostupných sítí na mobilním zařízení podle vašeho výběru.

  • Pokud se vedle názvu vaší sítě Wi-Fi zobrazí ikona zámku, znamená to, že používáte nějakou formu šifrování. Pokud ne, pokračujte krokem 2.
  • Zkontrolujte nastavení konfigurace Wi-Fi pro typ použitého šifrování.
  • Vyberte WPA2, pokud je k dispozici, a pokračujte krokem 3. Pokud WPA2 není k dispozici, přejděte ke kroku 2.

2. Zkontrolujte, zda váš router podporuje WPA2 jako formu šifrování. Pokud ano, pokračujte krokem 3.

Pokud tomu tak není, možná budete muset upgradovat router.

3. Přejděte do nastavení konfigurace sítě a nastavte název sítě WiFi a heslo.

  • Možná budete muset restartovat router a dokončit proces.
  • Vyberte nové připojení k síti Wi-Fi na každém zařízení a zadejte heslo.



Objednejte si servis
Objednejte si servis

V oblasti, ve které se nacházíte, nabízíme službu Fixní cena servisu. O opravu se postarají kvalifikovaní servisní technici Electrolux. Spotřebič nejprve zkontrolujeme, poruchu vyřešíme a v případě potřeby vyměníme součástky a díly. Tuto službu poskytujeme pro pračky, sušičky, myčky, varné desky, chladničky, vestavné kávovary, sporáky, digestoře, trouby a vestavné mikrovlnné trouby.

Náhradní díly a příslušenství
Náhradní díly a příslušenství

Vyhledejte si originální náhradní díly pro váš spotřebič v našem e-shopu a nechte si je doručit přímo domů.