Trouba zobrazuje chybové hlášení F9

Naposledy aktualizován 15.06.2020 8:28

Dotaz

Trouba zobrazuje chybové hlášení F9.

Vztahuje se k

Vestavné pečící trouby COMPETENCE

Řešení

1. Reset spotřebiče

Spotřebič odpojte od sítě na několik minut a opět uveďte do provozu. 

2. Obraťte se na autorizované servisní středisko  

Pokud výše uvedené rady nevyřeší problém, doporučujeme Vám vyžádat si návštěvu servisního technika.    

Objednejte si servis
Objednejte si servis

V oblasti, ve které se nacházíte, nabízíme službu Fixní cena servisu. O opravu se postarají kvalifikovaní servisní technici Electrolux. Spotřebič nejprve zkontrolujeme, poruchu vyřešíme a v případě potřeby vyměníme součástky a díly. Tuto službu poskytujeme pro pračky, sušičky, myčky, varné desky, chladničky, vestavné kávovary, sporáky, digestoře, trouby a vestavné mikrovlnné trouby.

Náhradní díly a příslušenství
Náhradní díly a příslušenství

Vyhledejte si originální náhradní díly pro váš spotřebič v našem e-shopu a nechte si je doručit přímo domů.