Problém:
- Funkce SenseBoil® nefunguje
- Nemohu funkci SenseBoil® aktivovat
- Jak používat funkci SenseBoil®?
Platí pro:
- Indukční varné desky s funkcí SenseBoil®
Řešení:
1. Během 5 sekund od aktivace funkce SenseBoil® zvolte varnou zónu.
Přečtěte si celý popis, který je k dispozici v uživatelské příručce dodané se spotřebičem.
2. Ukončete předchozí aktivity vaření a vyberte volnou varnou zónu bez zbytkového tepla.
Pokud jsou varné zóny již používány nebo je na všech zbytkové teplo, varná deska vydá zvukový signál, indikátory SenseBoil® začnou blikat a funkce se nespustí.
3. Zkontrolujte, zda jste použili správné množství vody anebo brambor, stejně jako správný typ brambor, aby mohla funkce fungovat.
- Ujistěte se, že celková hmotnost vody a brambor nepřekročila 5 kg.
- Použijte pouze studenou kohoutkovou vodu a celé, neoloupané brambory střední velikosti.
- Přečtěte si celý popis, který je k dispozici v uživatelské příručce nebo stručném přehledu dodaném s vaším spotřebičem.
4. Zkontrolujte a případně změňte nastavení omezení výkonu u vaší varné desky.
Přečtěte si celý popis, který je k dispozici v uživatelské příručce dodané se spotřebičem.
Pozor: Zkontrolujte, zda zvolený výkon odpovídá jmenovité hodnotě pojistky (jističe) domovní elektrické sítě.
5. Sledováním prvního vaření se ujistěte, zda je zvolený hrnec vhodný pro použití s funkcí SenseBoil®.
- Funkce funguje nejlépe při ohřevu vody a přípravě brambor.
- Přečtěte si celý popis, který je k dispozici v uživatelské příručce dodané se spotřebičem.
- Funkce nefunguje s litinovým nádobím a nádobím s nepřilnavým povrchem, např. s keramickým povrchem.
- K dosažení nejlepších výsledků při vaření brambor je doporučeno používat smaltované ocelové nádobí.
- Různé hrnce mohou dávat různé výsledky. Sledujte různé typy a velikosti hrnců na zvolené zóně nebo sledujte hrnec na jiné zóně.
6. Přesvědčte se, že je povrch varné desky suchý.
Používejte pouze hrnce se suchým a čistým dnem.
7. Při používání funkce se vyhněte vytváření externích vibrací (např. při použití mixéru nebo při položení mobilního telefonu v blízkosti spotřebiče).
8. Obraťte se na autorizované servisní středisko.
Pokud výše uvedené rady nevyřeší problém, doporučujeme vám si vyžádat návštěvu servisního technika.