Indukční varná deska zobrazuje chybový kód F2

Naposledy aktualizován 07.11.2019 11:18

Problém:

  • Na displeji indukční varné desky se zobrazuje chybový kód F2 
  • Funkce SenseBoil® nefunguje 
  • Nemohu funkci SenseBoil® aktivovat  

Platí pro:

  • Indukční varné desky s funkcí SenseBoil®  

Řešení:

1. Přesvědčte se, že je povrch desky suchý 

2. Nezapínejte varné zóny s prázdnými nádobami 

3. Funkci nepoužívejte s jinými tekutinami než s vodou  

Příčina:

  • Chybový kód F2 indikuje, že hrnec je prázdný nebo obsahuje jinou tekutinu než vodu, například olej


Objednejte si servis
Objednejte si servis

V oblasti, ve které se nacházíte, nabízíme službu Fixní cena servisu. O opravu se postarají kvalifikovaní servisní technici Electrolux. Spotřebič nejprve zkontrolujeme, poruchu vyřešíme a v případě potřeby vyměníme součástky a díly. Tuto službu poskytujeme pro pračky, sušičky, myčky, varné desky, chladničky, vestavné kávovary, sporáky, digestoře, trouby a vestavné mikrovlnné trouby.

Náhradní díly a příslušenství
Náhradní díly a příslušenství

Vyhledejte si originální náhradní díly pro váš spotřebič v našem e-shopu a nechte si je doručit přímo domů.