Porovnání záruk a nadstandardních služeb
Jak služba funguje
Záruka Premium vám zajistí bezstarostný servis spotřebiče i v případě neúmyslného náhodného poškození*.
Záruka Premium sjednaná v průběhu smluvní záruční lhůty:
- Pokrývá neúmyslné náhodné poškození spotřebiče za 69 Kč měsíčně.
- Jako bonus od nás dostanete slevu 15 % na nákup v našem e-shopu na koupi dílů a příslušenství.
Při sjednání služby kdykoliv později již po skončené smluvní záruční době:
- Prodloužená záruka vašeho spotřebiče na funkční závady včetně neúmyslného náhodného poškození za měsíční poplatek 169 Kč.
* Příklady náhodného poškození spotřebičů: poničená indukční deska vyklouznutým hrncem, rozbitá police v lednici při ukládání potravin, samovolně prasklé sklo trouby při pečení, ucpané čerpadlo pračky zapomenutými mincemi v oblečení nebo zapadlé ovládací tlačítko myčky.
PODMÍNKY SLUŽBY
Minimální délka trvání záruky je vždy 1 rok a je možné ji využít do 10 let od data nákupu vašeho spotřebiče.
Pro uplatnění prodloužené záruky musí být služba platná alespoň 30 dnů.
V případě, že váš spotřebič potřebuje opravu, podívejte se na naši službu Servis a záruka Premium.
Jaké jsou její výhody
- Neplatíte náklady na dopravu, opravu a náhradní díly použité při opravě
- Oprava i v případě náhodného poškození spotřebiče
- Odborné posouzení a provedení oprav autorizovaným servisem
- Garance použití originálních náhradních dílů
- Pokud spotřebič nelze opravit máte nárok na jeho výměnu za nový
- Servisní návštěva standardně do 5 pracovních dnů od nahlášení
- Sleva 15 % na koupi příslušenství a náhradních dílů v e-shopu AEG
Jak objednat
Záruku Premium můžete objednat z pohodlí svého domova hned několika způsoby:
- Zavolejte nám na infolinku 261 302 261
- Pošlete e-mail na servisextra@electrolux.com a do předmětu napište "Objednávka – Záruka Premium". V e-mailu uveďte své kontaktní údaje, produktové číslo (PNC) a Sériové číslo modelu spotřebiče a můžete připojit i foto výrobního štítku.
- Vyplňte náš online formulář.
Kde získat více informací
Veškeré informace vám poskytne naše zákaznické centrum (infolinka 261 302 261, e‑mail: servisextra@electrolux.com) nebo si je můžete přečíst na následujících stránkách:
Jak služba funguje
Bezplatný a bezproblémový servis funkčních závad včetně náhodného neúmyslného poškození* všech spotřebičů AEG ve vaší domácnosti.
Záruka Premium sjednaná v průběhu smluvní záruční lhůty spotřebičů:
- Pokrývá neúmyslné náhodné poškození spotřebičů za 134 Kč měsíčně.
- Jako bonus od nás dostanete slevu 15 % na nákup v našem e-shopu na koupi dílů a příslušenství.
Při sjednání služby kdykoliv později již po skončené smluvní záruční době:
- Prodloužená záruka vašich spotřebičů na funkční závady včetně neúmyslného náhodného poškození za měsíční poplatek 339 Kč.
* Příklady náhodného poškození spotřebičů: poničená indukční deska vyklouznutým hrncem, rozbitá police v lednici při ukládání potravin, samovolně prasklé sklo trouby při pečení, ucpané čerpadlo pračky zapomenutými mincemi v oblečení nebo zapadlé ovládací tlačítko myčky.
PODMÍNKY SLUŽBY
Služba se vztahuje na 2 a více spotřebičů AEG z kategorie velkých domácích spotřebičů (tzn. sušičky, pračky, myčky nádobí, trouby, sporáky, varné desky, vestavné mikrovlnné trouby, lednice, mrazáky, vestavné kávovary a digestoře).
Minimální délka trvání záruky je vždy 1 rok a je možné ji využít do 10 let od data nákupu vašeho spotřebiče.
Pro uplatnění prodloužené záruky musí být služba platná alespoň 30 dnů.
V případě, že některý z vašich spotřebičů již potřebuje opravit, podívejte se na naši službu Servis a záruka Premium PLUS.
Jaké jsou její výhody
- Neplatíte náklady na dopravu, opravu a náhradní díly použité při opravě
- Oprava i náhodného neúmyslného poškození spotřebiče
- Odborné posouzení a provedení oprav autorizovaným servisem
- Garance použití originálních náhradních dílů
- Při sjednání služby před koncem záruční lhůty spotřebiče jednorázová sleva 15 % do našeho e-shopu jako bonus navíc
- Pokud spotřebič nelze opravit máte nárok na jeho výměnu za nový
- Servisní návštěva standardně do 5 pracovních dnů od nahlášení
- Sleva 15 % na koupi příslušenství a náhradních dílů v e-shopu AEG
Jak objednat
Prodlouženou záruční lhůtu můžete objednat z pohodlí svého domova hned několika způsoby:
- Zavolejte nám na infolinku 261 302 261
- Pošlete e-mail na servisextra@electrolux.com a do předmětu napište "Objednávka – Záruka Premium PLUS". V e-mailu uveďte své kontaktní údaje, produktové číslo (PNC) a Sériové číslo modelu spotřebiče a můžete připojit i foto výrobních štítků.
- Vyplňte náš online formulář.
Kde získat více informací
Veškeré informace vám poskytne naše zákaznické centrum (infolinka 261 302 261, e‑mail: servisextra@electrolux.com) nebo si je můžete přečíst na následujících stránkách: